Показать сообщение отдельно
Непрочитано 09.06.2024, 15:38   #2
Домовой
 
Регистрация: 25.05.2019
Возраст: 37
Сообщений: 1,283
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
По умолчанию Re: Інтеграція телефонії в CRM для торгової точки

Доброго дня! Я також хочу поділитися своїм позитивним досвідом роботи з https://basiscrm.com/telefoniia Ми вирішили інтегрувати телефонію в нашу CRM, щоб покращити ефективність роботи відділу продажів. Завдяки Basis CRM ми тепер маємо можливість швидко обробляти дзвінки, автоматично фіксувати всі розмови і зберігати дані клієнтів в єдиній системі.
Atolyan вне форума   Ответить с цитированием

Реклама